Roblox Studio Açılıp Kapanan Menü Yapımı

Roblox Studio Gui Açma ve Kapatma


Öncelikler arkadaşlar kodlamada profosyonel değilim kesinlikle böyle bir algı oluşmasın.

Not: Ben deneye deneye yaptım kodlamada yanlışlar veya kısayolları olabilir amacıma ulaştığım için paylaşacağım. 
Siz gördüğünüz hataları veya önerileri yorum kısmından yazarsanız hem ben hemde diğer arkadaşlar bilgilenmiş olur.

Başlayalım..

1. Adım (Açılıp kapanacak gui oluşturma)




Menüleri ben gördüğünüz şekilde oluşturdum 
Açılacak Kısım (Ürünler)
Açacak Kısım (Market)

2. Adım(Skript Yazacağız)
Arkadaşlar skript yazmaya başlamadan önce ürünler kısmının başlangıçda kapalı olmasını sağlamamız gerekiyor. 
Bunun için aşşağıdaki adımları izleyin


Açılacak olan(Ürünler) menüsünü seçiyoruz 


Seçtiğimiz menünün propertiesine giriyoruz ve işaretli yerdeki
tiki kldırıyoruz bu sayede başlangıçta menümüz kapalı kalacak.



Şimdi Skript Kısmına Geçiyoruz

Umarım anlamışsınızdır anlamadığınız kısımları bana sorun çözelim 

1 Yorumlar

Daha yeni Daha eski

Bu Blogda Ara

Recommended

İlginizi Çekebilir

Son Yazılar

Pages